To najskuteczniejsza broń w potyczkach z wielkimi koncernami, angażującymi się w przedsięwzięcia godzące w uczucia religijne. Liga Katolicka w Stanach Zjednoczonych wezwała do bojkotu znanego producenta napojów Miller Brewing Company - poinformowała „Aci Prensa”. Powód? Miller jest sponsorem Folsom Street Fair, który odbywa się w San Francisco. Szef Ligi Katolickiej Bill Donohue opisał Folsom Street Fair jako przedsięwzięcie odrażające i wyraźnie antychrześcijańskie. Donohue monitował w firmie, przesyłając materiały ukazujące rzeczywisty charakter jarmarku, ale uzyskał tylko propozycję, że firma usunie swoje logo z reklamy. Liga Katolicka żądała, aby Miller przestał sponsorować jarmark. W odpowiedzi usłyszał twarde: Nie.
Liga Katolicka, wstrząśnięta nieporuszoną postawą zarządu firmy, który nie chciał uznać niezbitych dowodów antychrześcijańskiego charakteru przedsięwzięcia, na które łoży pieniądze, zapowiedziała długi bojkot Millera. Już wysłała list z prośbą o wsparcie akcji do 200 religijnych organizacji, licząc, że taki nacisk zmusi szefów firmy do przemyślenia swojego stanowiska. Następnym razem zastanowią się, gdy będą chcieli dać pieniądze na imprezy obrażające chrześcijan.
(pr)
Pomóż w rozwoju naszego portalu