TELEWIZYJNA DWÓJKA promuje młodych twórców filmowych. W niedziele po godz. 22 prezentowane są ich pierwsze dzieła. Jak mówią pomysłodawcy, nie ma kina bez publiczności, a trudno o konfrontację z publicznością, gdy jest się początkującym twórcą. Stąd pomysł na promowanie ich na antenach telewizji publicznej.
RADA NADZORCZA TVP rozpoczęła dyskusję na temat „Strategii Zarządu Spółki na lata 2012-2015”. Strategia ta została przyjęta przez Zarząd 30 stycznia i przedłożona do zaopiniowania przez Radę Nadzorczą TVP. Jednym z najważniejszych celów jest stworzenie platformy cyfrowej.
WEEKENDOWA (3-4 marca 2012 r.) oferta programowa TVP1, w ramach której wyemitowano m.in. premierowe odcinki „Komisarza Aleksa” i „Rancza”, spotkały się z ogromnym zainteresowaniem widzów. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w sobotę i niedzielę Jedynka była zdecydowanym liderem.
SPADEK SŁUCHALNOŚCI zarejestrowała większość ogólnopolskich stacji radiowych. Wśród nielicznych wyjątków, które odnotowały wzrost, jest m.in. Radio Maryja.
(mł)
Pomóż w rozwoju naszego portalu