Warsztaty adresowane są szczególnie do osób, których praca wymaga kontaktowania się z otoczeniem zewnętrznym za pośrednictwem mediów. Zapraszamy więc rzeczników prasowych, kierowników i członków zespołów Public Relations. Będą oni mogli poznać bliżej świat dziennikarski, zorientować się w mechanizmach jego działania i dzięki temu lepiej ułożyć wzajemną współpracę. Warsztaty obejmą cykl wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Na przykład uczestnicy nauczą się: jak przygotować się do wywiadu telewizyjnego, co robić, a czego nie robić w studiu, jak dobrze wypaść na antenie radiowej, jakie są konsekwencje lub korzyści odmowy wystąpienia. Uczestnicy będą również uczyli się pisania komunikatów medialnych z uwzględnieniem specyfiki pracy dziennikarzy, wymagań redakcji oraz czasu publikacji.
Osobną częścią warsztatów będą psychologiczne aspekty wystąpień publicznych. Przekazane zostaną podstawy skutecznej komunikacji: płaszczyzna komunikacji, skuteczne porozumiewanie się w pracy PR, jak odczytywać komunikację niewerbalną, zasady komunikacji werbalnej, techniki aktywnego słuchania. Prowadzący opowiedzą również jak ważna jest mowa ciała. To wszystko decyduje, czy i jak nadawca zostanie zrozumiany przez odbiorcę.
Inny temat warsztatów to biuro prasowe i funkcja rzecznika prasowego. Osoby, które pełnią lub będą pełnić funkcję rzecznika, poznają zasady funkcjonowania biura prasowego, reguły udzielania dziennikarzom akredytacji, dowiedzą się, jak zorganizować konferencję prasową.
Warsztaty odbędą się 28 listopada w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym WILCZA przy ul. Wilczej 9 w Warszawie. Poprowadzą je dziennikarze radiowi, telewizyjni oraz prasowi pracujący w mediach świeckich i katolickich, praktycy Public Relations. Koszt szkolenia: 350 zł. Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres:
Po potwierdzeniu przyjęcia uczestnicy otrzymają szczegółowy program szkoleń oraz dokumenty uczestnictwa.
Pomóż w rozwoju naszego portalu