Bank Pekao kieruje kampanię „Bierz internet za rogi” do seniorów zarówno aktywnych w internecie, jak i do tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w sieci. W kampanię zaangażowali się popularni influencerzy i liderzy opinii, m.in. Krystyna Czubówna oraz Marta Manowska.
Pekao chce zbudować bezpieczną, wirtualną przestrzeń dla seniorów, którzy potrzebują wsparcia w codziennych czynnościach oraz urozmaicenia, rozrywki czy poczucia przynależności do szerszej wspólnoty.
Pomóż w rozwoju naszego portalu
– Kampania jest wynikiem naszego społecznego zaangażowania. Udostępniamy osobom starszym nowe, dodatkowe środowisko do budowania relacji społecznych. Równocześnie chcemy odpowiedzieć na potrzeby seniorów aktywnych w sieci, dostarczając im interesujących treści – mówi Marek Lusztyn, prezes Zarządu Banku Pekao S.A.
Bank Pekao pokazuje, że bycie samemu w domu nie musi oznaczać samotności. W tym celu, wraz ze startem nowej kampanii edukacyjnej „Bierz internet za rogi”, ruszyły specjalna wirtualna platforma oraz grupa dyskusyjna w mediach społecznościowych. „Strefa seniora” i „Bierzemy internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym” to nie tylko treści edukacyjne i informacyjne, ale też miejsce wymiany doświadczeń między pokoleniami, wzajemna pomoc i nawiązywanie relacji – zarówno między samymi seniorami, jak i między starszym i młodszym pokoleniem.
Na dedykowanej platformie „Strefa seniora”, zlokalizowanej na stronie: pekao.com.pl/strefaseniora , będą zamieszczane pakiety materiałów, z których seniorzy dowiedzą się, jak bezpiecznie załatwić codzienne sprawy bez wychodzenia z domu, artykuły poradnikowe czy ciekawostki dotyczące nowych technologii.