Na początku września ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej poświęconej przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i ograniczaniu jej skutków. Organizatorzy kampanii: Fundacja „Krajowe Centrum Kompetencji”, Komenda Główna Policji, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, we współpracy ze stacjami telewizyjnymi oraz polskimi artystami, za pomocą billboardów, spotów telewizyjnych i radiowych oraz plakatów w szkołach, chcą promować obraz współczesnej rodziny wolnej od przemocy. Widok szczęśliwych i radosnych dzieci w ramionach znanych z ekranu rodziców ma uczulać na wychowanie w atmosferze rodzinnego ciepła i sprzyjać społecznej wrażliwości na wszelkie przejawy przemocy wobec najmłodszych. Na promowanie tej inicjatywy swojego wizerunku oraz wizerunku swoich dzieci użyczyli m.in.: Beata Chmielowska-Olech, Anna Dereszowska, Tomasz Karolak, Rafał Królikowski, Maciej Kurzajewski, Magdalena Różczka, Maria Seweryn, a głosu użyczył Piotr Adamczyk. Wszyscy zrezygnowali z honorariów za udział w spotach reklamowych.
Ważnym elementem przedsięwzięcia jest infolinia dla ofiar przemocy o numerze: 0-801-109-801, która jest obsługiwana przez pracowników Fundacji „Krajowe Centrum Kompetencji”.
Pełnego poparcia dla działań podejmowanych w ramach kampanii udzielił Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak.
Kampania „Kocham. Nie biję” będzie obecna w mediach we wrześniu i w październiku w stacjach telewizyjnych: Canal Plus, OTV, Polsat, Puls, TVN i TVP oraz w rozgłośni Polskiego Radia i innych.
(MBH)
Pomóż w rozwoju naszego portalu