Reklama

W wolnej chwili

Zero waste marketing w Google. Podpowiadamy jak reklamować żeby zarabiać!

Samo uruchomienie marketingu w wyszukiwarce Google nie oznacza jeszcze sukcesu firmy. Wielu przedsiębiorców nawet nie zarabia na reklamie w sieci. Tymczasem wyeliminowanie kilku bardzo popularnych błędów pozwala całkowicie odmienić losy biznesów promowanych w Google. To właśnie z myślą o takich osobach przygotowaliśmy rekomendacje specjalistów w zakresie niezwykle ważnej optymalizacji pozycjonowania stron internetowych lub kampanii Google Ads. Zero waste marketing umożliwi Ci realne zarabianie i rozwijanie dotychczas prowadzonej marki. Sprawdź.

[ TEMATY ]

Google

Mat.sponsorowany

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

SEO czy Google Ads? Zobacz jaka metoda rekomendowana jest dla Twojej firmy

Zanim zaczniesz promować własny biznes w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć o dwóch sposobach na dotarcie do potencjalnych Klientów. Organicznym jest pozycjonowanie stron WWW a płatnym kampanie Google Ads. Dlaczego o tym wspominamy na samym początku? Dobór tej odpowiedniej metody to praktycznie połowa sukcesu w przypadku większości firm. Wybierz SEO jeżeli zależy Ci na długofalowym, trwałym efekcie oraz wielowymiarowości promocji. To także ścieżka dedykowana dla cierpliwych przedsiębiorców – dotarcie do miejsca gwarantującego duży ruch organiczny oraz maksymalizację dotychczasowych zysków może trwać nawet kilka tygodni. To absolutny standard, a obietnice przyśpieszenia pozycjonowania są tylko chwytem reklamowym. Specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB, tym zdeterminowanym właścicielom firm, polecają linki sponsorowane Google Ads, gdzie efekt jest niemalże natychmiastowy.Tutaj także otrzymujesz możliwość mnożenia licznika unikalnych odwiedzin oraz przychodów. Działasz jednak w stylu rozliczenia PPC i możesz w dowolnej chwili zakończyć promocję. Ads dedykowany będzie przede wszystkim do reklamy okresowej i zwiększenia zainteresowania jednorazowymi akcjami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie ku połączeniu obu metod dotarcia do Klienta.

Reklama

„Dzięki wyszukiwarce Google stoisz przed szansą docierania do dziesiątek a nawet setek Klientów dziennie. Musisz jedynie zadbać o odpowiednią widoczność na liście organicznej czy też płatnej. Z wyszukiwarki każdego dnia korzysta kilka milionów unikalnych użytkowników z Polski. To wynik rekordowy i zupełnie nieosiągalny dla alternatywnych metod marketingowych. A jest ich wiele!”

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Unikaj podstawowych błędów i skończ z przepalaniem budżetów w Google

Idealnie dobrany kanał marketingu potrafi przynieść maksimum korzyści, pod warunkiem, że do minimum zostanie ograniczona liczba błędów na etapie tworzenie reklamy w wyszukiwarce. Jako świadomy przedsiębiorca, powinieneś zwrócić szczególną uwagę na 3 podstawowe aspekty: budżet, słowa kluczowe oraz optymalizację. I dotyczy to zarówno pozycjonowania stron internetowych i kampanii Google Ads. Odpowiednio ustalona suma finansów przeznaczonych na promocję pozwoli Ci skutecznie rywalizować z najgroźniejszą konkurencją. Jeżeli dobrze dobierzesz frazy, mocno zmniejszysz ryzyko utracenia potencjalnych Klientów na rzecz rywali, a dodatkowo możesz zwiększyć jakość pozyskiwanych leadów i zminimalizować koszt dotarcia do partnerów. To samo można powiedzieć o optymalizacji w przypadku pozycjonowania i reklam Google Ads. Poprawa nagłówków, wezwań do działania i średniej stawki CPC dla kanału sponsorowanego to polecane przez ekspertów zabiegi. Co dodatkowego możesz zrobić w SEO? Tutaj ważną rolę odgrywają pozyskiwane linki, publikacje w prasie internetowej czy zabiegi wewnątrz firmowej strony.

2021-12-08 12:30

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Szef Google'a Sundar Pinachi dziękuje premierowi Morawieckiemu w dniu otwarcia Google Cloud w Polsce

[ TEMATY ]

Mateusz Morawiecki

Google

Mateusz Morawiecki/Facebook

W środę w Warszawie zainaugurowano działanie Regionu Google Cloud - centrum przetwarzania danych i usług w chmurze. Z tej okazji premier Mateusz Morawiecki rozmawiał z prezesem koncernu - Sundarem Pichaiem, który podziękował później Morawieckiemu na Twitterze.

"Jestem podekscytowany tym, że uruchamiamy nowy Region Google Cloud w Polsce. Dziękuję premierowi Mateuszowi Morawieckiemu za współpracę, liczę na to, że pomożemy ludziom w Polsce i na całym świecie rozwijać nowe możliwości" - napisał Pichai linkując nagranie swojej środowej rozmowy z szefem polskiego rządu.
CZYTAJ DALEJ

Prokurator generalna USA bada ściganie działaczy pro-life

2025-02-10 15:53

[ TEMATY ]

USA

pro‑life

Adobe Stock

Za rządów Bidena działacze pro-life byli ścigani, a niektórzy zostali skazani na kilka lat więzienia. Pam Bondi chce się dowiedzieć, czy działania poprzedniego rządu miały podłoże polityczne.

Nowa prokurator generalna Stanów Zjednoczonych Pam Bondi ogłosiła po zaprzysiężeniu, że przeprowadzi dochodzenie w sprawie prześladowania działaczy pro-life i konserwatystów przez administrację Bidena.
CZYTAJ DALEJ

Rumunia: Prezydent Iohannis ogłosił rezygnację ze stanowiska

2025-02-10 14:20

[ TEMATY ]

Rumunia

Adobe.Stock

Prezydent Rumunii Klaus Iohannis ogłosił w poniedziałek rezygnację z urzędu – przekazał portal telewizji Digi24. Decyzja głowy państwa wejdzie w życie w najbliższą środę, 12 lutego.

W krótkim wystąpieniu Iohannis, sprawujący najwyższy urząd w Rumunii od 2014 r., tłumaczył, że krok ten ma zapobiec kryzysowi politycznemu w kraju.
CZYTAJ DALEJ
Przejdź teraz
REKLAMA: Artykuł wyświetli się za 15 sekund

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję