NEWS Corporation ogłosiła, że wycofuje się z TV Puls. Światowy koncern medialny założony przez Ruperta Murdocha zawarł porozumienie w tej sprawie z pozostałymi udziałowcami stacji. W wyniku kompromisu między stronami udziały zakupili dotychczasowi udziałowcy: Ojcowie Franciszkanie (w chwili obecnej mają 51 proc. udziałów w TV Puls) i obecny prezes Telewizji Dariusz Dąbski (49 proc.), który prowadzi w imieniu stacji rozmowy z potencjalnymi nowymi inwestorami.
POLSAT pozostaje liderem pod względem wpływów reklamowych, ale w październiku to zajmujący drugie miejsce TVN miał większy wzrost przychodów, bardzo zbliżając się do swojego głównego konkurenta. Najwięcej, bo prawie trzykrotnie, swoje wpływy podniósł, zajmując szóste miejsce, Puls, który w zeszłym miesiącu zgarnął z reklam 32, 2 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do października 2007 r. o 298, 1 proc. Wpływy z reklam Polsatu w październiku br. wyniosły 394, 5 mln zł i były o 28, 6 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Dane nie obejmują rabatów udzielanych reklamodawcom.
WE WRZEŚNIU 2008 r. spadła sprzedaż ośmiu dzienników ogólnopolskich. Swój wynik minimalnie poprawiła tylko „Gazeta Prawna”.
(kjk)
Pomóż w rozwoju naszego portalu